Angående allt

Hej hörni. Tänkte att det kanske är rätt bra om jag tar upp det här nu angående bloggen. Jag satte lösenord på bloggen för olika anledningar! Som dom flesta vet så har det hänt en förskräckligt hemsk sak här i Täby! Det har varit väldigt omtumlande för mig och för mina kompisar och jag orkade helt enkelt inte med något. Det har varit och är väldigt jobbigt. 
Vill inte gå in mer på just den delen här i bloggen, det känns ändå lite privat.
 
Jag ska försöka blogga i den mängd som känns bäst för mig just nu. 
Jag åker till landet över helgen och tar ej med mig datorn för att det finns inget nät där ute och jag kan inte blogga från blogg.se appen så ni får helt enkelt vänta tills på måndag! 
Hoppas att ni stannar här ändå.. Ska försöka så gott som jag kan för att ni ska stanna. 
See ya on monday?!
puss alva

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0