Källvik (inlägget som skulle kommit lördags)

Hej heeej! Vet att uppdateringen inte varit bra under veckan men har inte haft så pass bra internet att blogga så ah. Nu är jag i Källvik hos farmor och farfar. I tisdags åkte jag till Anna och Anna och var där tills igår. Vi har haft det jätte mysigt! Vi har spelar minigolf, varit i stallet, badat osv! Malin har land här också, och så kom Maria i torsdags så vi var lite med dom!! Sen från igår till imorgon så är vi hos farmor och farfar som har land på samma ställa som Anna. Idag har jag och mina kusiner badat och haft skönt i solen. Så himla skönt när solen ligger på! Har inte så mycket mer att skriva om.. Jo, vi åker hem till Stockholm imorgon och då, förhoppningsvis, blir det bättre uppdatering!! Alla får ha det så bra tills vi hörs, kanske senare eller imorgon, puss


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0