Måste vara min oturs-dag!

... Förutom att jag är sjuk så är det fler saker som går snett idag. Ni kommer ihår i förra inlägget? Då skrev jag att jag skulle göra en jätte rolig grej senare och att jag skulle skriva om det senare?! Såhär var det. Jag skulle få en One Piece i Tisdags men då fanns den inte inne och den skulle komma in idag... Så jag åkte in till stan och till One Piece affären och jag kommer in... Hon säger att jag har otur för att leveransen av den one piecen skulle komma senare idag eller imorgon. Då är det väl ganska normalt att bli lite små sur på det?? Andra saken, eller tredje saken blir det, det var att jag beställde skal i mådags :) Då tänkte jag att det kan väl inte ta mer än 2-3 dagar, jag menar det är ju 2 små skal?! Så jag var lite ivrig imorse och frågade pappa säkert 10 gånger om han hade sätt postbilen, och varje gång jag var ute låg det bara post till mamma :( (Dagen är inte slut) Jag tyckte det var konstigt att de inte hade kommit så pappa skickade ett mejl och dem skickade tillbaka och sa att de kommer imorgon. Och mamma är borta inatt så hon ska åka förbi One Piece affären imorgon och se om den kommit in då. Det sista som jag bara blir så tvär på, det är att jag har JÄTTE mycket läxor jag måste göra! En riktigt tjock bunt och jag ska göra ikväll och imorgon. Så.. ja det är bara vänta!! Snacka om lite otur? Det här inlägget blev långt och ganska "kbry-igt" ???
haha.. puss♥

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Tjenare där snygging! Just nu har jag en frågestund på bloggen! Alla som ställer minst 4 frågor kommer att få en länkning, med både adress och header, så fråga på nu, men bara om du du vill såklart : http://lizzievargfrost.blogspot.com/2012/02/fragestund-som-avslutas-192.html Ha en bra dag! <3

2012-02-16 @ 18:09:50
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com
Postat av: Emilia

Haha gmn älskar k-bry-igt! :D men saknar dig, KOM TILLBAKA ANNARS DÖR JAG SERIÖST! <3

2012-02-16 @ 18:56:53
URL: http://emiliandren.blogg.se/
Postat av: ella

hejsan! Tack så hemskt mycket, detsamma! Absolut kan vi göra ett länkbyte! Kram.

2012-02-16 @ 19:46:06
URL: http://ellaalmqvist.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0