Gogmorgon goingar

Heej och god morgon! Sovit gott? det har jag. Idag har jag sovmorgon så jag ska väll gå här om en kvart eller så. Efter skolan ska jag vara barnvakt så jag hoppas det blir något inlägg då. Ska nog börja på Emilias design sen också, vi får se om jag hinner men hoppas, jag tänkte nog börja med en ny design till mig själv också faktiskt!! Om ni har några förslag kom gärna med dom i en liten kommentar eller säg det till mig när du träffar mig.
nu måste jag nog gå och snöra på mig Conversen och så ska försöka få till ett inlägg idag!!
puss♥

Man ser inte hela tröjan men det är en T-shirt från Gina med ett piecetecken på. :D

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0