Dagen och lite annat

Hejsan! Först vill jag börja med att be om ursäkt för världens sämsta uppdatering, seriöst vad jag suuuger!
Hur som helst, idag slutade vi jättetidigt för att vi hade typ "städdag" eller nåt. Vi typ tömde skåpen och bestämde vad vi skulle ha för fika imorgon på avslutningen! Våra mentorer är seriöst as bra när det kommer till fika! Alla andra klasser ska typ få varsin bulle och typ ett glas saft var, och vi vi ska typ ha både kladdkaka, mandeltårta, 7 flasker läsk, 3 olika sorters kakor, grädde och jordgubbar :D så jidrans nice!! I alla fall, efter skolan gick jag och Anna hem till mig och planerade torsdagen, kommer bli as nice! Sen typ vid 2 kom Emilia och så stack vi till Ica och köpte godis, choklad och jordgubbar och satte oss på en äng och njöt av livet. Sen åkte vi till våra småsyskons sommarfest, eller sommaravslutning ;) that's my daay.
Helt sjukt ju att det är skolavslutning imorgon!! Taggad som attsingen!! Bloggar mer om det imorgon.
Puss❤


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0