Home from spring

Heeej! Vilket mysigt väder det är ute, eller hur?! lite varmare får gärna vara men skönt. Just nu är jag barnvakt till min lillebrorsa och tänkte göra lite läxor och bara mysa och titta på film med honom :) Det blir nog inget träningspass ikväll utan bara plugg. så himla mycket nu i skolan så det går inte att beskriva..! längtar verkligen till sommarlovet. Men ah, det är väl bara att hålla ut tills påsklovet och sedan typ hundra år till till sommarlovet. Hoppas att ni haft det bra idag!!
OBS: måste bara säga en sak. När jag bloggar från mobilen så kanske ni har märkt att det blir lite konsigt med bilder m.m men tänkte ta bort det nu när jag är inne på datan men bara så att ni vet att jag gör det inte med meningen!!
bjuder på 1 bild från dagen.
" The spring is coming soon... "
pic. Instagram
Ps. följ mig på Instagram, jag heter alva123 :D
puss♥

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0