Sommarlov

Visste inte vilken rurik jag skulle ha.
HEj! Hur har ni det? Själv är det bra! Sitter och försöker komma på vad jag ska göra idag.
Ska nog klippa gräset och sola och träna... typ det! Äta lunch kanske. haha gud vilken rolig daaag!!!
I varje fall så igår blev det ingen bloggning för att jag inte hann! först var jag och mamma på pedikyr och handlade, och det tog typ hela dan. Sen när vi kom hem rusade jag till bussen till Lollo för att hämta min bikini, sen kom våra gäster och när dom hade gått la jag mig och tittade på Sverige - Frankrike och var jäääätte trött.. jätte lång bortförklaring, jag vet! haha.
Vi hörs, puss
Förra året på midsommar.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0