13 Juni

Ja, idag! Skolavslutning. Grymt nicee!!
Dagen började med lockning av hår och det brev hyfsat bra och vi hann i tid! Sen gick jag, Petra och Anna till skolan. Som vanligt på skolavslutningar brukar det vara sång och sånt och ja, det var det idag också! Som jag berättade igår var det jätte mycket fika... ;) jag åt typ hälften så mycket som jag hade trott jag skulle äta. Efteråt stack jag, Anna och Anna in till stan och käkade på Friday's :D as gott!! Sen gick vi runt i stan lite. Lite på Nathalie Schuterman och pkhuset och Zara osv. På zara hittade jag ett par himmelskt finna shorts, aprikos rosa!! När vi kom hem planerade jag och Anna lite för brunchen på imorgon. Kommer bli grymt! Och nu är jag på väg till "klassträff" eller vad man ska säga!! Vi ska grilla och spela brännboll.
Typ min dag! Jo ikväll sover Anna hos mig så vi kan fixa imorgon bitti.
Puss❤


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0