Lite om mig

Hej! Jag heter Alva och är 13 år i november (2012)
Jag är en rolig och sprallig tjej som älskar att sjunga, att spela gittar, att spela tennis och att vara med kompisar.
Bloggar också med två av mina vänner Emilia och Anna på http://baraavitre.blogg.se men tänkte blogga här också :) Folk undrar säkert varför just den här bloggen skulle vara värd att läsa men faktiskt så är det så att jag gillar INTE bloggar som inte har inlägg med bilder i så det har jag tänkt att det ska jag ha! För är det inte så att man ska alltid göra det man själv tycker är rätt, eller vad man nu ska säg... hehe.. men i alla fall hoppas att ni kommer stanna och följa min blogg :)
puss♥

Kommentarer
Postat av: Jimmy Schönning

Fint kort Alva. Du är så vacker!

Kul att hänga med på din blogg.



Stor kram

Jimmmy



2012-01-04 @ 22:52:52
URL: http://jimmyschonning.blogspot.com

Här kan du kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Och här skriver du kommentaren

Trackback
RSS 2.0